SOS operatör

Som SOS operatör är du första kontakten för människor i nöd. Din uppgift är att besvara nödnumret 112, bedöma, prioritera och larma eller förmedla rätt hjälpinsats. Hjälpbehovet kan vara ambulans, räddningstjänst, polis m.m. Som SOS operatör dirigerar du även alla ambulanser i länet. Du besvarar även olika typer av larm, som trygghetslarm, överfallslarm och inbrottslarm.

Vi erbjuder ett intressant och ansvarsfullt arbete med varierande och flexibel arbetstid. Arbetet är en spännande kombination av avancerad teknik och mänskliga möten. För att klara arbetet behöver du ha stor servicekänsla, vara stresstålig och behärska konsten att göra flera saker samtidigt. Samarbete är lika viktigt som att kunna ta självständiga beslut.

Du som söker har minst fem års arbetslivserfarenhet. Har du erfarenhet från sjukvård, räddningstjänst, larmcentral eller Callcenter så är det meriterande. Du behärskar det svenska språket fullt ut och har goda kunskaper i engelska. Har du dessutom andra språkkunskaper ser vi det som en merit. Tjänsten är på heltid och du arbetar kontinuerlig dygnstjänst. Vi ser gärna sökande med såväl svensk som utländsk bakgrund, men du måste vara svensk medborgare. Drogtest och slagning i belastningsregistret utan anmärkning är en förutsättning för anställning.


Är det okej att titta efter andra jobb när man redan har tre jobb som man trivs med??
Får lite dåligt samvete precis som att jag sviker min chef men visst hade detta jobbet passat mig bra!?
Kan väl faktiskt tycka att jag har ganska så bra förutsättningar för att få det om jag skulle söka. Men nä inte den här gången kanske söker nästa gång det kommer en ledig tjänst hos SOS

Bara 11 timmar till sen så får jag mysa med min kudde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback