Ledsamt

Det är alltid tråkigt att skiljas från människor.
En kollega som verkligen höjt stämningen på jobb och varit helt fantastisk ska sluta, sista dagen jag jobbade ihop med honom idag.
Lite vemodigt men man måste följa sitt hjärta och det är vad han har gjort, det stödjer jag men lite ledsen måste jag ändå vara. Inte många som kommer åt mitt hjärta så på direkten som han har gjorde, där kommer han stanna för han är en fantastisk vän och jag hoppas jag i framtiden kommer att få jobba ihop med honom igen ♥

Imorgon blir det frisör igen spännande värre och lillen ska på dagis =)
Sen blir det besök hos sockersöta Sarah och världens bästa Arild !!


Kommentarer
Postat av: Olle

Vet väll inte riktigt vad jag ska skriva .. men , tack :) ömsesidigt så klart ....

2010-12-29 @ 23:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback