Duktig

Ja aa det är jag de =)

Ville mest bara bli klar med Psykologi kursen och frågade om jag kunde få göra de skriftliga uppgifterna muntligt istället för jag siktade bara på G vilket jag informerade min lärare om !!
Tentade av dom sista ämnena idag, när vi var klara sa min lärare jo men detta har du gjort bra du får VG i hela kursen... VAAAA jag tappade hakan lite men oj så stolt jag blev och är över mig själv. Dessutom är jag klar med mäsk kursen, som jag också bara siktat på att få godkänt i, men då sa läraren att om jag svarade på en fråga till skriftligt så blir det VG i hela den kursen också...  Men oj woohoo vad glad jag är !!

Efter skolan så gick jag och hämtade Emre som jag tog med för rastning på badet !!
Det blev både baddaren blå och baddaren gul för hans del idag, nästa sverige besök så fortsätter vi märkestagningen =) fick någorlunda ordning på hans bentag också så det ska nog gå bra hehe

Nää nu lite hemma-marinerade och ugnsgrillade kycklingvingar sen lite förberedelse inför livräddningen imorgon

aaaaa jag är så GLAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback