En spark i rumpan Tack

Vem börjar dra ut mig och lillen på kontinuerliga lång promenader igen ??
Jag behöver hjälp med att komma igång igen... En liten spark i min rumpa efterlyses

Vattengympa blir det imorgon ialla fall och på torsdag kanske på fredag också !! Gymmet får vänta lite till förhoppningsvis i April då jag ska anställa min kära kusin som PT betalningen får bli att umgås och skrika på mig =) hoppas hon accepterar erbjudandet hehe

Men ikväll/natt blir det jobb på Fregatten iiiiiiiii är lite nervös men det ska nog gå bra... Datorn får följa med och blir det lugnt får jag försöka hålla mig vaken med skolarbete, examination på onsdag måste läsa på så den klaras. Plus att jag måste få ihop det sista till min Mäsk kurs så jag kan avsluta de kapitlet.

Helgen för övrigt har varit underbar.
Start med körning till Karskrona för att checka in på hotell sitta i möte någon timme, äta 2-rätters på hotellet och avsluta med en lite tur på stan med inslag av rumpskak. Morgonen därpå börjades med en härlig hotellfrukost mmm, för att sedan avluta det påbörjade mötet. En liten tur för att titta på konst och avslutninsvis en härlig lunch.

Söndagen hade babysim på schemat och en stolt faster fick se sötaste Arild "simma" för första gången =) super duktig och som min bror uttryckte det måste ligga i generna haha

Nää lite kaffe sen en cykeltur med dogggisen innan cykelturen till jobb ska påbörjas.

Hörs kanske inatt annars imorgon

sovgott ni som bara ska lata er hela natten ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback