Hooters

Javisst som det kan bli när man ber om önskelåtar av omgivningen !!
Skola på schemat förberedelser inför morgondagens redovisning. Har bestämt mig för att köra ett improviserat faktasnack med enbart stödord !! Brukar kunna flumma mig igenom det mesta om jag bara får använda rösten så det ska nog gå bra... Detta under förutsättningar att rösten håller vilket känns väldigt osäkert just nu =/

Längtar till helgen jag ska få bo på hotell =) hur lyxigt som helst, hoppas jag bara hittar dit i tid riksken att jag kör vilse är ju ganska så hög...

Nää en pannkaka på detta skulle sitta fint (jag agerade mamma till mig själv imorse och gjorde pannkakor att ta med till skola precis som när man va liten)

Studiebesök på kungshult i eftermiddag sen blir det stekt makrill till kvällen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback