Hur kommer det sig??

Sitter nu lite små deppig på tåget hem till Helsingborg.
Saknar ju Loke så det gör ont så det ska bli skönt att få komma hem till honom men 36 timmar i Tylösand är alldeles för lite =(
Alla är ju så underbara och mysiga och fantastiska och ja allt som är bra. Nästa helg ska jag få umgås med en massa livräddare hela helgen och få gå på bankett och partaja i min rosa klänning med dom =)

Stora packningsdagen imorgon, vad ska man packa egentligen?? Fyra veckor ska jag vara borta det kommer bli mycket packning vill jag lova men sån tur är får jag bilsjuts upp vilket är skönt.

Dagens stora fråga är varför äter man så mycket när man är i Tylösand?? Så mycket som jag har ätit på 36 timmar äter jag inte på en hel vecka, nog lönt man kämpat för att tappa vikt när det bara tar några timmar innan den snällt har kommit tillbaka igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback