Förvirrande ?!

Det var ju förvisso ett tag sen jag drack alkohol men brukar man inte bli lite bakis dagen efter?? eller minns jag fel då...

Mår galet bra idag, kl 8 imorse när jag var redo för en morgonpromenad ville hunden mest bara ligga kvar och snarka i sin säng, hur ofta tror ni att de händer?!

Fick igång en maskin tvätt och hunnit vara på maxi också.
Ikväll blir det tacos det var alldeles för längesen.

Varför har inte gymmet öppet idag?? Jag har ju nycklar och kod får man gå och träna då?? Nää chefen kanske blir arg då dumt att göra honom upprörd redan första dagen på nya året :P

Får dampa vidare här hemma istället.

Det sitter för övrigt en äcklig liten spindel i min julgran det tycker jag inte riktigt om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback