Trötta mig

Det är ju inte svininfluensan som dödar det är kombinationen med andra allvarliga sjukdomstillstånd som gör att man dör.
Kan lika gärna vara kombination med en vanlig influensa, blir så trött.
På allvar om det nu hade varit en så fruktansvärd sjukdom tror ni på fullaste allvar att dom inte hade kallat alla till vaccination i år då också precis som förra året?? Nää i år får man välja själv och om man vill ha vaccinet får man själv höra av sig till sin vårdcentral. Verkar ju som en JÄTTE farlig influensa.

Jag är inte vaccinerad och kommer inte heller jag har klarat mig bra !! Har dessutom för många i min närhet som blivit dåliga av sprutan, det skrämmer mig mer än själva influensan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback