Måndagmorgon

Mig spelar det egentligen inte så stor roll längre vad det är för dag, man kan ju göra nästa samma saker varje dag i vilket fall. Jag gör saker när det passar in helt enkelt.

Förra veckan hade jag "helgfrukost" mitt i veckan när jag vaknade till doften av nybakat bröd



Det kallas vardagslyx


I lördags kväll passade jag mina små änglar, min bästaste älskade storebror överraskade sin stora kärlek och tog henne med ut på restaurang, och tänka sig när dom kom tillbaka var dom dessutom ringmärkta :)
Det kallas kärlek <3


Igår blev det snöträning vilket känns bra i kroppen idag men haderajan vad skoj det är






En koppkaffe sen ska jag försöka förstå mig på hemtjänst, medicinsystem, hjälpsystem och allt därtill finns viss risk för att jag blir lite yr i bollen...


Men eftersom jag ska avsluta min eftermiddag med att åka till arenan och bada med Arild så vet jag att dagen kommer sluta bra !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback