Röklukt

Första vikariat veckan har gått riktigt galant, blev visst ett dubbelpass på onsdagen men men sova kan jag göra en annan dag :)

Omklädningsrum och skåp har jag fått



Nu ska det bara inredas också, givetvis i temat rosa !!


Partaj blev det igår och mina fina underbara kollegor kom med presenter

tulpaner




och choklad




En super rolig kväll blev det mindre roligt på morgonen när jag kom in i köket





Men men det kostar att ligga på topp !!


Idag har varit en mysig dag jag och Loke åkte ut till Allerum och grillade korv och drack varm choklad med Malin, Fredrik och Rasmus

Mina kläder och hela jag luktar scoutläger, vilka underbara minne som just nu snurrar runt i mitt huvud :)





Nu blir det fredagsmys i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback