En liten tår

Många tankar och beslut som ska redas ut och tas !!
Hur ska jag göra till sommaren 100% på en av mina tre avdelningar eller bara ta 50% på en och jobba ihop timmar på dom andra eller hur ska jag göra ??

Satt i möte med min allra nyaste chef idag som avslutar mötet med orden: "Du ska veta att du fick en fantastisk referens från din förra chef på badet"
Då var det inte långt till tårar, är ganska övertygad om att jag varit och är uppskattad och att cheferna tycker jag gjort ett bra jobb på badet.
Det handlar om trivsel, trivs man och har bra kollegor och bra chefer så spelar det ingen roll vad man har för arbetsuppgifter. Trivs man så sköter man sitt jobb med stolthet och gör sitt bästa (ialla fall 95% utav tiden) !!

Arbetsförmedlingen har också besökts idag då E hamnat lite mitt emellan och ingen som riktigt vill ta sig tid och förklara för honom vad som hänt och vad som blivit fel !!
Då får man rycka in och utnyttja sina kontakter och reda ut alla missförstånd.
Jag tyckte vi lyckades bra coh avslutade med en go fika på espresso house !!

Laddar för 31:an jobb imorgon, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback