Goe helg

Fredagsmys på jobb med underbar frukost och härlig överenskommelse med chefen !!
"Vi gör som du vill och önskar" Visst är det bra när man får sin vilja igenom :)

Mötte upp Jocke på arenan och simmade en stund, vi tog oss till Thaicorner käkade och snackade skit, på vägen hyrde vi en film har ingen aning om vad den handlade om råkade visst sova genom hela haha.

Lördag blev det besök på Ikea, systemet och maxi.
Kvällen blev minst sagt velig, ska jag gå ut eller inte ?? Velade flera timmar men efter mycket fram å tillbaka bäddade jag ner mig och sov helt klart rätt beslut !!

Vaknade i tid idag hann med en kopp kaffe sen bar det av till Arenans hinderbana för ett crossfit pass i det underbara vädret, galet roligt !! Vilken härlig träningsvärk jag kommer ha imorgon :)
Avslutade helgen och veckan med en pizza och mys med grannen .

Imorgon börjar mitt vikariat, oerhört spännande och roligt så borde sova nu så godnatt sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback